liv og død

jeg har sittet og tenkt på mye forskjellig i kveld, og kjent på mye fortvilelse...fortvilelse fordi det er så mange i denne verden som lider og har det vondt, som trenger en Frelser i sine liv. Og dette gjelder blandt både de som kaller seg kristne og de som ikke gjør...Mennesker lider, mennesker sliter med ... Fortsett lesing →

growth, maturing and progress

 Remember to see the oak tree inside of the oak nut in every aspect of life and ministry! God will do great things in and through people that keep their hearts close to Him and obey Him. Visions and dreams from God will come alive when they are nurtured as He guides and reveals. But... Fortsett lesing →

I Believe That…

the harder and tougher tests and trials we stand through   the brighter we shine His light and love to this world   the more powerful TESTimony we get   and we'll bring even more glory and praise to God

en sang delt i rette tid…

Denne sangen ble lagt inn i en kommentar ifm blogginnlegget fra i går kveld,for meg i rette tid, noe den kanskje er for andre også?Deler den i alle fall med dere alle da den var nydelig, og sååå sann!!!Takk Phil, og vi vil gjerne vite tittel og forfatter også!!!  (oppdatering: sjekk kommentarer for mer info... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑