En god uperfekt advent til deg!

Tiden vi er inne i og dagene som alt bygger seg opp mot, er for mange gode dager og tider, men ikke for alle. Hva gjør vi når vi føler vi "sklir ut" og ikke har balansen? Min oppfordring til oss i dag er å holde fast i Ham som bærer hele verden og også,... Fortsett lesing →

Litt luft hadde vært tingen

Litt luft mellom ørene hadde vært tingen akkurat nå. Hodet er stappendes fullt av ting jeg vil ha ut i skreven form, men ordene trives tydeligvis så godt der inne at de har bestemt seg for å bli der. Håper de har tenkt å flytte ut snart, for det er ganske trangt om plassen nå.... Fortsett lesing →

Og jeg som trodde du brydde deg…

Dette er første innlegg i en serie med hovedtittel Ikke forbli en såret kristen. Når alle innlegg er skrevet ferdig og postet vil de bli samlet og lagt ut under siden bloggserier og samlinger som du ser i toppen. Jeg ble ganske overrasket over at det ikke bare var det vanlige smilet og "hei" jeg fikk,... Fortsett lesing →

Glem ikke det viktigste…

Jeg visste det kunne komme, så jeg var forberedt, selv om jeg håpet jeg slapp unna denne gangen... Jeg snakker om "baksmellen" som vanligvis følger perioder der jeg ikke har kunnet organisere avtaler som det passer meg og ME-kroppen min. Og nå er det stopp. Stopp i kropp og stopp i hodet.  Å leve med... Fortsett lesing →

Hverdagslykke

Sånn innimellom kommer de herligste og reneste øyeblikk av lykke over meg. Som når en av guttene uventet sier "DU er den beste mamma som finnes" eller gir en overraskende klem i forbifarten. Som en uventet sms eller mail med gode ord, eller en uventet telefon som igjen bringer en kjær stemme helt nær. Som... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑