At det lå julekort i postkassa vår i går er ikke så spesielt, mange opplever det disse dager. Hva som derimot var spesielt var at konvolutten hadde bare fornavnet mitt på og adressa, ikke noe etternavn, men fram kom det. Jeg må si jeg ble litt imponert over posten akkurat der, og da kortet ble... Fortsett lesing →
Forsinka kalenderluker
Da er vi på nett igjen og etter en koselig ettermiddag hvor guttene og jeg var på besøk hos ei eldre "tante" og en kveld med julegaveåpning og mye kos, så hadde jeg litt tid til å få ut alt som skulle ut. Påmeldingsfristen for å delta i trekning av gavene for 19., 20. og... Fortsett lesing →
Til mitt kjære barn
barnet mitt er det ikke på tide å komme hjem? Jeg elsker deg, og lengter etter deg Jeg kjenner deg bedre enn noen, Jeg vet hva som har skjedd og hvordan du har falt, men det betyr ikke noe, hva som betyr noe er du Jeg elsker deg med en evig kjærlighet, og vil aldri... Fortsett lesing →
Lite kan være mye
De siste dagene er det igjen kommet påminnelser om noe som er viktig: Lite kan være mye. Det er ikke hva vi gjør med hva vi skulle ønske vi hadde som er viktig, men hva vi gjør med hva vi har. Noen har mye og kan gi mye, både fysisk, praktisk og økonomisk, og enkelte... Fortsett lesing →
Spre litt juleglede
Desember har en egen måte å "gå fort" på. Ikke fordi dagene er kortere, men fordi vi fyller dem med flere gjøremål. Vi har alle våre formeninger og tradisjoner og disse styrer oss i veldig stor grad i denne tiden. Hva må vi gjøre for å ha julestemning? Hva må vi bake? Hvor mye må... Fortsett lesing →