Fortell det til Gud da!

Å komme gjennom dagene er ikke alltid like enkelt, noen av dem er ganske tunge. Når frustrasjon og maktesløshet tårner seg opp kan det være lett å trekke seg unna andre, også Gud, men dagens oppfordring er: Fortell det til Gud, ikke bare hold det inni deg. Stol alltid på ham, dere folk,  øs ut deres... Fortsett lesing →

Hva med barna våre når vi er syke?

Først: Takk for gode, varmende og rørende kommentarer på forrige innlegg. Jeg er ikke der at jeg kan svare på alt (nesten ingenting egentlig, er krevende nok å skrive akkurat nå), men jeg leser hvert ord dere legger igjen.  Jeg har hatt innmari dårlig samvittighet og mange vonde og såre følelser rundt det at mine... Fortsett lesing →

Et lite lys i en mørk natt

Jeg har visst det, jeg har bare ikke kunnet se det i det siste, at det finnes noe slikt som sol, stjerner og måne. I kveld bestemte noen av dem seg for å vise seg for meg i all sin glans og jeg, jeg ble stående å se på en skinnende, høythengendes banan og lette... Fortsett lesing →

Herlighet svøpt i svakhet

... men han svarte: «Min nåde er nok for deg, for kraften fullendes i svakhet.» Derfor vil jeg helst være stolt av mine svakheter, for at Kristi kraft kan ta bolig i meg.  (2. Kor. 12:9) Jeg har følt meg ganske nede fysisk sett de siste ukene og med det er ikke humøret og selvfølelsen helt... Fortsett lesing →

En god uperfekt advent til deg!

Tiden vi er inne i og dagene som alt bygger seg opp mot, er for mange gode dager og tider, men ikke for alle. Hva gjør vi når vi føler vi "sklir ut" og ikke har balansen? Min oppfordring til oss i dag er å holde fast i Ham som bærer hele verden og også,... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑