Ja vel! Hei folkens! Det ble visst ett mye lengre avbrekk enn ventet dette!Men nå prøver jeg igjen! Så får vi se om vi får det til å gå mer rundt denne gangen!Pytt-i-panne tittelen kommer fordi det er så veldig mange ting som har jobbet i meg i det siste,og det er ikke konsentrert rundt... Fortsett lesing →
Via Dolorosa
en ting jeg ikke liker helt, er romantiseringen av hva som skjedde med Jesus...Dette gjelder spesielt i den avbildningen vi ser av julebudskapet og påskebudskapet...selvsagt er det tydelig i mange andre forhold også... alt blir fremstilt så rent og pent, men helt ærlig,det var alt annet enn rent og pent det som skjedde...jeg tror ikke... Fortsett lesing →
Blessings and prayers
May the peace and love of God fill your heart, may His wisdom and truth fill your every thought, may His power and strength surround you and fill your every step and action May God bless you abundantly today this day that He made for us to rejoice in! And this is my prayer: that... Fortsett lesing →
I går, i dag og i morgen
Mange ganger den siste uken har jeg spurt Gud hva Han ønsker jeg skal skrive om denne gangen, og nettopp disse ordene, men i sitats form, har kommet for meg hver gang. Jeg derimot, følte det var for vanskelig og kronglete, så jeg fortsatte å spørre Gud, men det var fortsatt det samme ’svaret’ som... Fortsett lesing →
å ‘trekke’ seg nærmere Gud
Det er ikke helt sjeldent at når vi setter oss ned ved middagsbordet og akkurat skal til å spise, så begynner plutselig den ene av guttene å skyve stolen sin så nærme min som mulig, og selvsagt gjør den andre det også da.Hvorfor? "Jeg vil sitte ved siden av deg jeg mamma!" kommer det oftest,... Fortsett lesing →