I dag er jeg over et halvt døgn for sent ute med dagens gave, men nå er den da ute 😉 Noen ganger blir det slik, eller kanskje mer riktig å si at jeg valgte å tillate meg selv at det ble slik. De siste dagene er blitt veldig annerledes enn jeg hadde tenkt, og... Fortsett lesing →
Takk for alt du gjør
Jeg har sittet litt med tegneblokka og akvarellfarger i dag. Heldigvis trenger man ikke være særlig flink for å få noe brukendes ut av farger og vann. Jeg har tenkt litt på at vi er ikke særlig flinke til å si takk til hverandre. Jo da, de fleste av oss sier takk for hjelp eller... Fortsett lesing →
Krykke-golf er gøy!
Litt sent ute med dagens kalenderoppdatering, men det har å gjøre med at jeg hadde en gutt på krykker hjemme og jeg har hatt besøk og hjelp i hus etter at han ble kjørt til far sin. Dagen er blitt veldig god og jeg har gledet meg sammen med guttungen som er skadet og jeg... Fortsett lesing →
Det uforutsette livet altså ;)
Ja dagene blir ikke alltid som vi venter, det var jeg innom i går, men tror du ikke jeg fikk en ny telefon fra samme skole i dag? Samme gutt skadet seg igjen. Etter tur på legevakt og sykehus hopper han nå rundt på krykker, har ikke brudd, men det ble aktivitetsforbud i 4-5 uker... Fortsett lesing →
Det er nødvendigvis ikke så ille
I dag kom det telefon fra den ene skolen om at en av guttungene satt på kontoret. Han hadde blitt gitt et realt spark og kunne ikke bruke beinet. Så da er det jo bare å ordne seg til og ned å hente ungen. Det hørtes litt dramatisk ut over telefonen og det hørtes også... Fortsett lesing →