Gratulerer til Sigrid som ble vinner av gårsdagens gave 🙂 I dag har jeg faktisk ikke tenkt å skrive noe nytt, men heller lede dere til et innlegg som ble skrevet for noen år siden. Kom på det siden dagens gave i kalenderen er en 5-pk med hekla gullstjerner 😉 Innlegget heter Den lille stjerna... Fortsett lesing →
Vi trenger Den Hellige Ånd
I dag var dagen der strømmåleren min ble byttet ut, så nå er det installert smart-måler i denne leiligheten. Mens det hele stod på så stod jeg på kjøkkenet og skrelte og kuttet grønnsaker, og da den hyggelige, unge karen sa farvel skrudde jeg på platen for å få kokt suppa. Jeg tenkte ikke over... Fortsett lesing →
Lek og moro er viktig
Jeg og ene guttungen hadde litt alenetid i går på dagen. Siden han har vært dårlig mesteparten av uka som gikk, så var han rastløs og da hjelper det ikke at det ikke er kompiser i nærheten som har tid til å leke... så vi lagde vår egen private olympiade inne i leiligheten! Det var... Fortsett lesing →
Gledelig overraskelse
For noen dager siden fikk jeg melding på facebook om at jeg hadde blitt trukket ut som vinner i en "konkurranse". Jeg pleier ikke delta i slikt, men dette var en flott mamma-plakat som Strømmestiftelsen gav bort- og de som kjenner meg vet at jeg har et mamma-hjerte som banker for både egne og andre. ... Fortsett lesing →
Sammen klarer vi det
Da er dagen her! 1. des. betyr avspark for adventskalenderen og ved midnatt ble første gave lagt ut. I samme slengen så lovet jeg å dele sokkehistorien hvis alt fungerte som det skulle da dagen var i gang (noe det ikke er, men jeg har funnet en annen måte å ordne det på så jeg... Fortsett lesing →