Det skumle ved å si at jeg er bedre

For ca ett par uker siden skrev den skjønne grønne på bloggen Grønne Drømmer noe jeg tror mange ikke forstår i innlegget Jeg burde vel... Hun sier at hun burde kunne si det er bedre, men tør ikke av frykt for at det da blir verre. Skjønner du hva hun mener? Jeg tenkte umiddelbart at... Fortsett lesing →

Hvordan går det med sorgen i dag?

Jeg har tenkt på det med å oppleve plutselige tap i kveld, om det er mennesker vi er glad i i som dør, om det er helsa som går føyken, jobben som forsvinner eller annet. Tap er så mangt, men det rører ved vårt innerste og etterlater oss i smerte og fortvilelse. Så har jeg... Fortsett lesing →

litt trist…

For tiden kjenner jeg at jeg er litt trist... selv om jeg har gode dager så kjenner jeg tristheten knuger der inne. Det har mye å gjøre med at de gode dagene er ikke så gode som de pleide å være. Det, sammen med at jeg vet at min gode dager nok er i nærheten... Fortsett lesing →

de sjenerte vennene mine

Jeg savnet dem i går, de sjenerte vennene mine som bare blir borte når ting hoper seg opp og frustrasjonene herjer på innsiden. Når dagene fylles med mer enn jeg liker og ønsker, når tankene går i alle retninger, da er de ingen steder å se. Hvis jeg har for mange planer eller for mange... Fortsett lesing →

Kreativ middag

Det er ikke alle dager det er like givende å finne på hva man skal ha til middag. Og i dag er en slik dag. Vel, jeg pleier ikke lage middag når guttene ikke er hjemme, og siden de ikke er det i dag måtte jeg finne på noe spesielt. Krefter til matlaging er noe... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑