Jeg tenkte på deg

Jeg tviler sterkt på at noen med hånda på hjertet kan si at de er flinke nok til å fortelle andre at de har tenkt på dem, jeg er hvertfall ikke. Det er egentlig så enkelt som å sende en melding om at jeg tenkte på deg og ønsker deg godt, eller vi kan gå... Fortsett lesing →

Alle inkludert betyr IKKE alle

Man skal ikke lese mange annonser for advents- og julearrangement før ordene "for alle" kommer. Det være seg i offentlig-, organisasjons- eller menighetssammenheng. Det pekes veldig ofte på at alle er inkludert i hva som skal foregå, at det er for alle og at det koster ingenting- eller lite- slik at alle kan delta. Men ingen... Fortsett lesing →

Adventskalender 2019

Da sparker jeg igang årets kalender og åpner for mulighet til å melde seg på, litt tidligere enn planlagt og fortalt, men det gjør da absolutt ingen ting. Hvorfor kjører jeg adventskalender i år igjen? Helt enkelt fordi jeg ønsker å spre litt glede og varme. Det har null å gjøre med å øke trafikk... Fortsett lesing →

en liten post-op oppdatering

Må først av alt si TAKK Gud og takk til alle dere som har stått med i bønn. Det ble en lang venting på å komme inn til operasjon (3,5 timer), men da jeg endelig kom inn gikk alt greit. Fikk Ole Brumm behandling med både narkose og lokalbedøvelse og våknet med god følelse. Var... Fortsett lesing →

Å bære det tunge sammen

I juli var jeg til legen og som ventet ble jeg sendt videre for utredning. Dagene før legebesøket var fylt med mange tanker, som at jeg har ikke tid til å dø nå, vi skal ha konfirmasjon neste år, guttene er ikke voksne og jeg har kjøpt mye nytt garn 😉 Hodet lever sitt eget... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑