Jeg tenkte på deg

Jeg tviler sterkt på at noen med hånda på hjertet kan si at de er flinke nok til å fortelle andre at de har tenkt på dem, jeg er hvertfall ikke. Det er egentlig så enkelt som å sende en melding om at jeg tenkte på deg og ønsker deg godt, eller vi kan gå... Fortsett lesing →

Takk for at du er deg

Vi er inne i ei tid der enkelte ofte opplever å bli satt pris på, mens andre kanskje ikke hører eller opplever det. Og er det noe vi alle trenger, så er det å høre at vi er elsket, akseptert og satt pris på. Så her er til dere alle: TAKK for at du er... Fortsett lesing →

Alle inkludert betyr IKKE alle

Man skal ikke lese mange annonser for advents- og julearrangement før ordene "for alle" kommer. Det være seg i offentlig-, organisasjons- eller menighetssammenheng. Det pekes veldig ofte på at alle er inkludert i hva som skal foregå, at det er for alle og at det koster ingenting- eller lite- slik at alle kan delta. Men ingen... Fortsett lesing →

Det enkle som varmer

I går fikk jeg gi noen jeg ikke kjenner en klem og det gjorde godt. En klem etter noen veldig få minutters prat, helt enkelt. Jeg tror det varmet det andre mennesket også. I dag skal bilen min på verksted og storebror er snill og både kjører den opp og henter den i morgen. Det... Fortsett lesing →

Barmhjertighet, tross alt

Yngstemann liker filmer og serier, men ikke julefilmer. Han påstår at det er fordi de er dårlige, og jeg er egentlig delvis enig med ham, men jeg tror også det blir litt for kjedelig og likt. Her om dagen så jeg en som kommer i kategorien dårlig, det er egentlig ikke annet som beskriver den.... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑