Jeg har kommet dit hen at Norge har gitt meg opp, eller med NAV sine egne ord "at det ikke lenger foreligger sannsynlig utsikt til bedring av din arbeids- og inntektsevne". Vel, det har jeg visst i noen år, jeg merker jo at jeg blir dårligere i stede for bedre, så det kom ikke som... Fortsett lesing →
O jul med din glede?
Noen overskrifter får tårene fram i øynene fortere enn andre, en av dem er hva vi har kunnet lese flere steder de siste par ukene. Tusener av barn gruer seg til jul... Det burde ikke være slik, det skulle ikke være slik, det er slik... TV2.no hadde en sak for litt siden om at 85... Fortsett lesing →
vet ikke om jeg skal le eller gråte…
...det ble at jeg satt med hoderystende smiling og takket Gud for alle løfter og ord han minnet meg på. Dette var kvelden for to dager siden, og jeg hadde egentlig tenkt å skrive da, men etter ett par-tre linjer kjente jeg tydelig at det ville ikke hode eller kropp. De siste dager og uker... Fortsett lesing →
Faith for hard times
I out of the blue got a mail with a translation of a post written in Norwegian, a dear friend and brother had done it. I have gone through it and made a few corrections, but most is as I got it. Thank you Steven! You did a great work considering you don't speak, write... Fortsett lesing →
tro for tunge tider
For English version press "Faith For Hard Times" Det er dager og tider i livet der vi føler Gud er langt borte. Vi har lenge bedd over ting som ligger vårt hjerte nært, men det ser aldri ut til å skje noe. Det er prøvelser som har vart lenge og som ikke ser ut til... Fortsett lesing →