God sommer?

Vi går en tid i møte der mange i glede over å kunne leve her og nå glemmer himmelfokuset. Endelig er det sommer og ferie! Vi skal slappe av og nyte dagene, vi skal være mer sammen med familie og venner og gjøre det ene med det andre. Misforstå meg rett, jeg er ikke imot... Fortsett lesing →

Den ordløse bønnen

Mang en gang bare vet vi at vi må be, vi kjenner det i hjertet... men vi vet ikke hva vi skal si. Enten fordi vi ikke finner de rette ordene eller fordi uansett hva vi sier vil ordene komme til kort, de dekker bare ikke hva vårt hjerte er fylt med... Jeg har sagt... Fortsett lesing →

styrk Ditt verk Gud

Gud vet hva Han gjør i alle ting derfor det så viktig er, å la Han få Sin vei Mange ganger koster det å stole på at Han vet best, når vi selv ikke ser eller forstår Gud vet hva som er vårt beste Han den eneste er,  som vet hva som komme vil Mang... Fortsett lesing →

kjenner godt at jeg lever ja…

Torsdagskvelden forrige uke satt jeg i sofaen- smilte, tenkte at jeg kjenner godt at jeg lever ja! og Takk Gud for at jeg lever! Guttene og jeg hadde onsdagskvelden  blitt invitert på mat og lek torsdag etter middag, jeg sendte en kort bønn til Gud; Skal vi dette? Jo, vi skulle.... Da må Du gi... Fortsett lesing →

Gud! Hjelp!! SOS!!!

"Kall på Meg på nødens (trengselens) dag, så skal Jeg utfri deg, og du skal prise (ære) Meg!" (Sal.50.15) Verset snakker mer i store lag enn jeg skal ta opp her, det viser til de dager og stunder i livet der ting ikke er lett. Men vi skal ta med ett viktig poeng fra dette... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑