Jeg kan ikke be ordentlig

Etter å ha bedt for "de vanlige" om at de skulle bli friske i Jesu kraft, at de måtte kjenne Guds kjærlighet i hjertene og at han ba i Guds hellige Ånd, kommer det amen! etterfulgt av ordene: "Jeg kan ikke be ordentlig". Jeg forsikrer 11-åringen om at han ber akkurat perfekt. Han bruker sine... Fortsett lesing →

Nåden er her

De siste dagene har jeg tatt til tårene for den minste ting, og jeg mener den minste ting. Om jeg har sett en film der noen gjør noe utenom det vanlige for andre, så har tårene silrent. Om jeg har sett video som den i innlegget "du skulle vært en gutt" rett nedenforbi, tårene renner.... Fortsett lesing →

Kommer snart

Ikke ofte jeg ser trailer for en film jeg kan tenke meg å se, men denne er en slik en. Mel Gibson står bak den og etter første visning fikk den ti- TI- minutter stående ovasjon. Lanseres i starten av november i USA og sikkert ikke så lenge etter her til lands. https://youtu.be/s2-1hz1juBI

Blogg på WordPress.com.

opp ↑