Etter å ha bedt for "de vanlige" om at de skulle bli friske i Jesu kraft, at de måtte kjenne Guds kjærlighet i hjertene og at han ba i Guds hellige Ånd, kommer det amen! etterfulgt av ordene: "Jeg kan ikke be ordentlig". Jeg forsikrer 11-åringen om at han ber akkurat perfekt. Han bruker sine... Fortsett lesing →
Hvorfor snakke åpent om det tunge i livet?
En ting jeg alltid har strebet etter på bloggen er å snakke ærlig om livet, og da ofte de sidene som ikke er godtfølendes. De sidene som inneholder tvil og fall, mismot og frustrasjon, sprekker og bulker i min person, ja hva vi ofte tenker på som svakheter i oss selv. Mest sannsynlig ser ikke... Fortsett lesing →
Nåden er her
De siste dagene har jeg tatt til tårene for den minste ting, og jeg mener den minste ting. Om jeg har sett en film der noen gjør noe utenom det vanlige for andre, så har tårene silrent. Om jeg har sett video som den i innlegget "du skulle vært en gutt" rett nedenforbi, tårene renner.... Fortsett lesing →
Kommer snart
Ikke ofte jeg ser trailer for en film jeg kan tenke meg å se, men denne er en slik en. Mel Gibson står bak den og etter første visning fikk den ti- TI- minutter stående ovasjon. Lanseres i starten av november i USA og sikkert ikke så lenge etter her til lands. https://youtu.be/s2-1hz1juBI