Han sukker tungt og setter seg ned, ser på den åpne Bibelen og sier høyt: Hvor var du i dag Gud? I morges ba jeg om åpne dører og muligheter, men nå er dagen gått og intet skjedd. Hører du ikke min bønn? Min sønn, jeg har vært ved din side hele dagen og ordnet... Fortsett lesing →
en viktig påminnelse:
Jeg satt og lette frem noen stykker til et prosjekt jeg i ny og ne holder på med, og da kom denne frem: Hvis ord var synlige (postet 03.05.13.) Hvis du hadde sett ordenes kraft i det synlige ville du da holdt tilbake noe av hva du sa? eller kanskje ville du delt mer av... Fortsett lesing →
Jeg bare spør …
Denne var verdt å dele fordi den er til grundig ettertanke og hjerteransakelse ift hvordan vi behandler og tenker om mennesker som er psykisk syke. Har du tenkt over hva du EGENTLIG mener?
På kanten av stupet
Et kapittel nærmer seg slutten og jeg vet at når siste ord skrives så starter ikke det nye, og det er rart. Når man leser bøker går man som oftest rett fra ett kapittel til et annet, men livet er ikke slik. Noen ganger avslutter vi ting uten å vite hva som kommer, og da... Fortsett lesing →