Når reisen blir lenger enn lang

Hva gjør man når man er tørre ben og sjela føles ut som den er tørket opp til støv som blåses bort i vinden? Når reisen gjennom ørkenen ikke har gitt en oase på mange mil og man føler man ikke bare svinner hen, men er i ferd med å forsvinne? Når reisen er lengre... Fortsett lesing →

Gud blir ved vår side

akkurat postet på den andre bloggen. Ønsker alle en velsignet sommer. Må den bli fylt med gode stunder, varme ord og trøstende klemmer. DU er dyrebar!!!

Det skumle ved å si at jeg er bedre

For ca ett par uker siden skrev den skjønne grønne på bloggen Grønne Drømmer noe jeg tror mange ikke forstår i innlegget Jeg burde vel... Hun sier at hun burde kunne si det er bedre, men tør ikke av frykt for at det da blir verre. Skjønner du hva hun mener? Jeg tenkte umiddelbart at... Fortsett lesing →

Hvordan går det med sorgen i dag?

Jeg har tenkt på det med å oppleve plutselige tap i kveld, om det er mennesker vi er glad i i som dør, om det er helsa som går føyken, jobben som forsvinner eller annet. Tap er så mangt, men det rører ved vårt innerste og etterlater oss i smerte og fortvilelse. Så har jeg... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑