Gud passer på deg

Ensomme, søvnløse netter skulle jeg ha blitt vant med innen denne tid, men jeg er ikke- og ikke tror jeg at jeg vil bli det heller. Forrige uke hadde jeg én god natt- jeg kan ikke huske sist det skjedde, men tror det er noen år siden. Den natten gjorde godt, og jeg skulle ønske... Fortsett lesing →

litt trist…

For tiden kjenner jeg at jeg er litt trist... selv om jeg har gode dager så kjenner jeg tristheten knuger der inne. Det har mye å gjøre med at de gode dagene er ikke så gode som de pleide å være. Det, sammen med at jeg vet at min gode dager nok er i nærheten... Fortsett lesing →

3 ting Gud ikke har sagt

"Nei, nå ble jeg overraska! Den så jeg ikke komme!" Det er gjerne noen som flirer litt nå fordi de vet jo at Gud aldri har sagt dette. Men vent en halv, hvor fort kan vi ikke tenke dette når problemer og utfordringer hoper seg opp i våre liv? Woopsi... da kommer tanken om at... Fortsett lesing →

de sjenerte vennene mine

Jeg savnet dem i går, de sjenerte vennene mine som bare blir borte når ting hoper seg opp og frustrasjonene herjer på innsiden. Når dagene fylles med mer enn jeg liker og ønsker, når tankene går i alle retninger, da er de ingen steder å se. Hvis jeg har for mange planer eller for mange... Fortsett lesing →

Kreativ middag

Det er ikke alle dager det er like givende å finne på hva man skal ha til middag. Og i dag er en slik dag. Vel, jeg pleier ikke lage middag når guttene ikke er hjemme, og siden de ikke er det i dag måtte jeg finne på noe spesielt. Krefter til matlaging er noe... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑