Det står at det er en tid for alt, og nå er din tid kommet høst. Jeg har visst at du var underveis, de kalde vinddragene og den friske natteluften har avslørt deg for flere uker siden. Ja og så har jeg ikke kunnet unngå å merke at naturen har skiftet mer og mer farge... Fortsett lesing →
sliten…
når man på vei ut døra sukker for seg selv at "jeg håper ingen spør hvordan det går" fordi man vet at da vil tårene presse på, da er man litt mer enn vanlig sliten, da har man slitt ut utslittheten og er hvor jeg er. PS! Jeg vet det ligger kommentarer jeg ikke har... Fortsett lesing →
Jeg vil ikke svikte deg
Jeg vet at verden kan være hard og at den har gitt deg mange sår. Jeg ser at du ikke klarer å forstå, hvordan du skal makte en dag til. Jeg hører ditt rop i natten og selv om du ikke merker det, er jeg nær. Jeg ser at du er nedbrutt og at håpet... Fortsett lesing →
La meg være der for deg
Jeg ser at mørket fanger deg inn og at du ikke klarer å finne feste, foten din sklir og håpet forsvinner, motløshet og frykt fyller hjertet, du ser ikke lys for i morgen. La meg være der for deg, la meg være en skulder å gråte på, la meg få lytte til din uro og... Fortsett lesing →
Et rop i mørket
Jeg vet du i ditt ord sier at du elsker meg og aldri vil forlate meg, men jeg trenger mer enn viten jeg trenger ditt nærvær Gud. Frustrasjonen tynger og mørket tetner sjelen er uten håp. Jeg trenger mer enn skrevne løfter jeg trenger ditt nærvær Gud. Når dødskyggens dal er her og jeg må... Fortsett lesing →