Når hjernen sitter fast i i fjor

La meg si det med en gang, dette er en av de deprimerende ærlige ME-bloggpostene, så nå er du som helst vil lese oppmuntrende trosstoff advart. Men kjenner jeg meg selv rett, kommer det nok en avslutning i duren, jeg vet Gud er her, så herved er resten av dere også advart 😉 For å... Fortsett lesing →

Gud vet hva vi trenger

Stakkars lille søkende sjel... Jeg lo godt da jeg hadde en sjekk av søkerord som ledet andre til den andre bloggen min. I dag (som er blitt i går når jeg trykker publiser) hadde det kommet innom noen som hadde søkt på "ord for dagen om kyr". Fint, jeg skal innrømme at jeg smilte godt... Fortsett lesing →

Et lite lys i en mørk natt

Jeg har visst det, jeg har bare ikke kunnet se det i det siste, at det finnes noe slikt som sol, stjerner og måne. I kveld bestemte noen av dem seg for å vise seg for meg i all sin glans og jeg, jeg ble stående å se på en skinnende, høythengendes banan og lette... Fortsett lesing →

Har du malt på julebildet?

Rammen er i skinnende gull. Den er nydelig dekorert og finpusset som bare det. Ingen kan si at det ikke er lagt mye arbeid, tid og omsorg i å få den til å virkelig stå fram og vise sin beste side. Men maleriet inni er ikke blitt gitt den samme behandling.  Fargene som skulle forsterkes,... Fortsett lesing →

Herligheter :)

I alt styret som siste morgenen den siste skoledagen før dobbel-ferie starter (juleferie og ferie med pappa) 'naturligvis' inneholder, får vi snakket litt om alt som skal med i skolesekk og feriesekk. Så kommer det et glimt i øynene til minsten og han kikker lurt på meg og sier: "Men jeg har jo ikke laget... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑