Før dagens innlegg startes så en liten anbefaling. P3 har en radio-dokumentar kalt statist i livet. Det er utrolig mye nyttig lesestoff for dem som ønsker å finne litt mer ut om ME. Anbefaler også å kikke på kommentarer som er lagt inn. De- og den personlige historien som deles- viser at ME er noe... Fortsett lesing →
Vel overstått? ~og~ God pinse!
Å arrangere og organisere 17.mai når man er senge-/sofaliggendes 18-20 timer i døgnet er en utfordring av de større. Onsdag trillet tårene bare med tanke på hva som måtte gjøres (og da snakker vi bare må av aller største nødvendighet). En ting jeg har funnet ut er at det er viktig med organisering og det... Fortsett lesing →
Om å glede seg på andres vegne og om det kristne håp
Først: En stor takk til de som har lagt igjen kommentarer de siste par dagene. Jeg har ikke mulighet til å svare på dem akkurat nå da jeg har noen (veldig) dårlige dager. Forhåpentligvis (men ikke garantert) er jeg tilbake i starten av neste uke, nå må jeg prioritere guttene og det betyr å forberede... Fortsett lesing →
Når du blir deg igjen…
Det er ett par måneder siden dette innlegget ble skrevet. Det handler om at andre synes man forsvinner og ikke er seg selv lenger og om de begrensninger og endringer sykdom kan føre med seg. Jeg hadde egentlig glemt det litt ut til i dag da et par andre bloggere satte meg på tanken om... Fortsett lesing →
Ærlighetsforkynnelse
Gud ønsker at vi skal være ærlige og det er en av de ting jeg prøver å følge både i hverdagslivet og her på bloggen. En ærlighet om hvordan livet er, en ærlighet som sier at jeg ikke alltid klarer så godt som jeg vil. Men det fantastiske er at Gud har sagt han vil... Fortsett lesing →