Gud er…

Det er Guds nåde som gjør at jeg kan skrive hva jeg skal skrive nå. Uka med varmt vært har forandret mye i min kropp og endelig fikk jeg igjen mulighet til å lese uten å bli dårlig. Normalen i det siste har vært at jeg klarer noen linjer nå og da, men prøver jeg... Fortsett lesing →

La meg kjenne du er nær Gud

Hvilken smerte og prøvelse er den vondeste og tyngste å oppleve? var tanker jeg lå med i natt da jeg først våknet gloheit og deretter ble liggendes våken fordi det var så vondt å ligge at kroppen ikke fikk sovero. Jeg tenkte tilbake på mange hendelser og det var noen som skilte seg ut. Det... Fortsett lesing →

Husk alt Gud har gjort for deg

Jeg og galgenhumoren min satt og hadde en kosestund i går. Det var egentlig en forferdelig dårlig dag med endel vondt, mye sårt og mange tårer, men også den dagen tok slutt. På kvelden satt da jeg og galgenhumoren der og jeg tenkte at den dårlige dagen som hadde kommet inn tidligere i uka hadde... Fortsett lesing →

Mitt liv er i dine hender

Det ble ikke slik jeg hadde ventet,ei heller slik jeg hadde ønsket.Mine drømmer døde sakte utog mine tanker ble til intet. Oppi alt dette er Du hermed håp for i dagog håp for i morgen,alt er i dine hender. Mine dager ble ikke som ventet.Ønsker ble byttet med bønner,drømmer ble byttet med håp,også dette er i... Fortsett lesing →

Et stødig sinn i krisetider

Det er mange ting vi setter vår lit til. Og mange av dem er større sikkerhet for oss enn Gud og hans løfter til oss er. La oss være ærlige (om ikke annet, med oss selv), vi stoler mer på at lønna kommer på konto enn på at Gud sørger for oss. Mer på at... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑