Bare fortsett

Jeg hadde bestemt meg for å skrive ett innlegg hver dag etter at de strenge tiltakene ble innført. Dette fordi jeg visste mange ville få utfordringer de nødvendigvis ikke var helt rustet til å takle og fordi jeg visste mange kristne ville slite ift troen sin. Med alt Gud har vært og gjort for meg... Fortsett lesing →

Hvorfor stole på Guds løfter?

I dag er en veldig dårlig dag, både for kropp og hode. Jeg kjenner ingen gode følelser, og gode tanker og handlinger krever bevisste valg. Jeg er frelst, men føler det ikke. Jeg er elsket, men merker det ikke. Jeg er viktig, men opplever meg unyttig. Lista kunne fortsatt, men du skjønner hva jeg vil... Fortsett lesing →

Å nyttiggjøre seg Guds løfter

For i ham (Jesus) har alle Guds løfter fått sitt ja. Derfor sier vi også ved ham vårt amen, til Guds ære. (2. Kor 1.20) Jeg skrev for noen dager siden at vi vil finne størst hjelp i å søke Gud og å bli bedre kjent med ham og mindre av å pugge og proklamere... Fortsett lesing →

Du skal gjennom dette

I natt satt jeg og tenkte på en historie fra Bibelen. Jesus har tatt med seg disiplene i båten og sagt de skal over til den andre siden. Jesus benytter anledningen til å få litt søvn på øret mens disiplene ror. Som de fleste vet blåser det plutselig opp til et fælt stormvær som skremmer... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑