Se til Jesus

Dèn dumme kua!Hadde jeg tatt en av guttene i å si det om noen så hadde de fått et særdeles strengt blikk og en veldig bestemt: SÅNN sier vi ikke om andre! Men det gjelder dem, jeg- jeg derimot- er i min fulle rett til å både si, tenke og skrive det. Du ser, det... Fortsett lesing →

Hjelp?

Kanskje vil du som leser dette være så snill å hjelpe meg til en litt bedre bursdag? De som har lest noen år vet at jeg egentlig ikke er så glad i bursdagen min, den er for meg en av de tyngste dagene i året. Hvorfor trenger vi ikke gå inn på nå, men hva... Fortsett lesing →

Jesus, her er jeg

Jeg har hatt på radioen litt de siste kveldene, det er ikke alltid jeg klarer å høre så mye, men tenkte at det var greit med en liten forandring. Den ene kvelden kommer plutselig "Jesus, her er jeg, send meg" og jeg må smile til å begynne med for det synges med en entusiasme som... Fortsett lesing →

Overveldende trofasthet og godhet

Tenk at nå er det ti år siden jeg skrev siste ti-årsoppsummering (den kan leses HER). Den gang fikk tankene tittelen 'glede i sorgen og latter mellom tårene' og det hadde jo passet som en oppsummering denne gangen også, men tittelen var da tatt 😉 Jeg har altså de siste ukene tenkt endel over de... Fortsett lesing →

Den tomme gravens løfte og håp

Han er oppstanden! Han er ikke lenger i graven og dødens makt er brutt! Om jula tar den største plassen i forberedelser og aktiviteter, så er påsken den mest vidunderlige av alle de høytider vi har. For det er den som bringer forløsning og håp, seier og lys, liv og nåde. Jula er viktig, men... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑