Før selve innlegget starter bare en liten avklaring, det er fortsatt pause-modus for min del. Kjente bare for å sortere ut litt av hva som svever rundt av tanker i toppen. Siden jeg "tenker best med fingrene" (skrive-tenker kan det kanskje også kalles?) passet det seg å prøve å formulere tankene slik at det passet... Fortsett lesing →
en liten pause
Jeg har tenkt på det noen dager i det siste og i kveld kom det sterkt tilbake. Det er tid for å ta en liten pause fra denne bloggen. Jeg vet ikke hvor lenge, men jeg ser at det er to gutter som for tiden trenger mamma mest mulig tilstede. Hva det er som rører... Fortsett lesing →
Ord påvirker oss
Åhhrr... jeg gir opp! plumper ut av meg før jeg i neste vending sier "jeg gjør jo ikke det". Det er en dag der hodet absolutt ikke fungerer til mye mer enn å sitte på toppen av kroppen. Jeg gjør noe noen få minutter og tar pause, men hva jeg gjør fungerer ikke alltid som... Fortsett lesing →
Guds fingeravtrykk i mitt liv
De siste dager, uker og måneder har forsynt meg med store muligheter og utfordringer. Jeg har mange ganger forundret meg over hva Gud har tatt meg inn i og lurt på hvordan det gikk til? Noe jeg har lurt på mange ganger i årene som har gått forut også. Det er rart å oppleve at... Fortsett lesing →
Gaver som betyr noe
Vi har alle forskjellige mål vi ønsker å oppnå ved å gi noen en gave. For enkelte er det et ønske å vise at de har penger og status (dyre gaver, "rett" merke og lignende styrer valget av gave), for andre er det å dekke et behov som styrer (hvem har ikke fått verktøy, gryter... Fortsett lesing →