Gode nyheter :)

Som en del av dere vet har guttene og jeg vært hjemløse i litt over 4 måneder. Vi er utrolig takknemlige for hvor flott ting har ordnet seg med flyttehjelp, plass å sette tingene våre og midlertidig bosted, men har samtidig gått og ventet på at snart må det jo bli vår tur. Og det... Fortsett lesing →

Hellig glede i mørke stunder

En ting jeg skriver mye om er å se det store i det lille, å fortsette selv når man føler for å gi opp, å glede seg over det gode, å prise Gud i motgang. Nettopp den siste der er en vanskelig ting å svelge for endel, hvordan kan man glede seg midt i alt... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑