I første del så vi på at det er mennesker i dag som føler de har lite og ingen ting å stille opp med. jeg viser til historien om den fattige enken og sier at det lille vi gir kan være stort i himmelens øyne. I andre del var vi innom at 1) litt tro er... Fortsett lesing →
Gud er fortsatt miraklenes Gud – del 2
I første del så vi på at det er mennesker i dag som føler de har lite og ingen ting å stille opp med. jeg viser til historien om den fattige enken og sier at det lille vi gir kan være stort i himmelens øyne. Denne gangen ser vi på mennesker som i seg selv... Fortsett lesing →
Gud er fortsatt miraklenes Gud – del 1
Jeg er så liten og svak og hva jeg har å tilby er så lite og betydningsløst. Har du tenkt denne tanken i det siste, da har jeg noen ord til deg; Gud er fortsatt miraklenes Gud! Hvis du i det siste har kjent på følelsen av å ikke kunne gi og gjøre noe for... Fortsett lesing →
Gode nyheter :)
Som en del av dere vet har guttene og jeg vært hjemløse i litt over 4 måneder. Vi er utrolig takknemlige for hvor flott ting har ordnet seg med flyttehjelp, plass å sette tingene våre og midlertidig bosted, men har samtidig gått og ventet på at snart må det jo bli vår tur. Og det... Fortsett lesing →
Hellig glede i mørke stunder
En ting jeg skriver mye om er å se det store i det lille, å fortsette selv når man føler for å gi opp, å glede seg over det gode, å prise Gud i motgang. Nettopp den siste der er en vanskelig ting å svelge for endel, hvordan kan man glede seg midt i alt... Fortsett lesing →