Det er dager jeg tenker at det eneste jeg er god til, er å fortsette å fortsette. Å ikke gi opp er noe jeg er blitt god til. Men de grå triste dagene når jeg føler det er det eneste jeg gjør bra, er det ingen god tanke. Og da er det så viktig å... Fortsett lesing →
Vi trenger flere «kjedelige» kristne -2
Da er vi i gang med del 2 av "Vi trenger flere "kjedelige" kristne". Som jeg sa i starten av del 1 er det ett bedre ord for hva jeg vil ha fram, men det tar vi litt senere. Vi starter med å gjenta siste avsnitt av del 1, for deretter å fortsette med gjennomgang... Fortsett lesing →
I’m coming home
restless wandering around emptiness creeps in and fills my soul I've been away for years and wonder if I can ever find my way back home? will there still be open arms that wait? will there still be love that covers shame? will there still be hope and a new start? will there still be... Fortsett lesing →
Vi trenger flere «kjedelige» kristne -1
Jeg vet at enkelte står i fare for å sette kaffe'n i halsen av å lese en slik overskrift, men bær over med meg en liten stund mens du forhåpentligvis leser videre. Det er ett bedre ord på hva jeg ønsker å ha fram, men det kommer vi til senere. Dette er del 1, jeg... Fortsett lesing →
Gi ikke opp, bare fortsett
Har du noen gang hatt lyst til å gi opp i kristenlivet? Gi opp kampen mot uvanene som du ikke klarer bryte? Gi opp den oppgaven du utfører men som du synes andre klarer så mye bedre? Gi opp å hjelpe andre fordi du får så lite tilbake? Gi opp å lese Bibelen fordi du... Fortsett lesing →