Når stillheten støyer

Noen ganger er stillhet det beste som finnes en rolig stund der man slapper av og er fornøyd en tid der tankene får sveve fritt uten å frambringe vonde og tunge følelser Noen ganger ruver stillheten som ett mørkt fjell når freden senker seg skriker det indre til tanker og følelser overmanner styrke og glede... Fortsett lesing →

i 2012 skal jeg…

Nyttårsforsett kan man ikke kalle det, men jeg har bestemt meg for at i 20 12 skal jeg ikke bare overleve året, jeg skal også leve. Jeg har lyst å gi opp, men jeg skal fortsette og ikke bare skal jeg fortsette, jeg skal verdsette øyeblikkene de gode som bringer styrke, glede og mot men... Fortsett lesing →

2011 ble ett langt år…

Endelig går dagen mot slutten. For noen timer siden føltes det ut som om den bare varte ved og aldri tok slutt. Dagen startet tidlig etter en veldig kort natt, minsten var våken en god stund i natt og dermed ble det lite søvn på mor for andre natt på rad. Når størsten fant ut... Fortsett lesing →

Julegleder uten innpakning

To English readers; wishing everyone a Merry Christmas and a blessed new year! YOU are precious and loved! Dagen før dagen er blitt tilbragt i en litt tom leilighet med mer stillhet enn ønsket. Guttene er hos farmor og farfar med pappa'n sin, og dette har de gledet seg til! Jeg gleder meg med dem,... Fortsett lesing →

alt til sin tid

Jeg har to gutter som er en smule utålmodige for tiden. Den ene er mest utålmodig med å åpne kalendergavene og den andre mer med julegavene. Det er ikke lett å se gavene henge på kalenderen og måtte vente hver eneste dag på å åpne ny (og i tillegg bare ha sin tur annen hver... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑