den syke dama som bare trenger hjelp…

Å måtte ta enda ett steg ned på "jeg-kan-klare"stigen skaper mange spørsmål og også omveltning, både i hverdag, kropp og sjel. Jeg sliter mange ganger med å finne ut av mine begrensninger og samtidig være fornøyd med meg selv oppi alt sammen. Jeg vet at jeg er ikke lat, jeg vet jeg er mer enn... Fortsett lesing →

Når vi ikke kan se Guds hånd

Det er dager i livet der vi føler Gud er langt borte, ja ikke bare dager, noen ganger virker det som evigheter. Vi kan be over ting vi virkelig ønsker oss, men vi ser aldri ut til å få det. Hører ikke Gud? Er det noe galt med meg? Vi kan begynne å tvile på... Fortsett lesing →

å heie hverandre fram

I går var jeg på konferanse ift minstemann, og selvsagt er mor fornøyd med å sitte å bare høre skryt av gutten sin! Det er godt å se at de ting vi jobber med hjemme, fungerer ute- for ikke alt er like rosenrødt i eget hus som det tydeligvis var med sjarmtrollet på skolen. Gutten... Fortsett lesing →

Søknad avslått. Hva nå?

Søknadstekst: Jeg søker med dette å bli innvilget en - 1- dag fri fra en syk kropp. Begrunnelse for søknaden er at jeg kunne tenke meg å nyte stillheten og hvile en liten smule, og også spille fotball, hoppe på trampoline og ta en tur i skogen. Jeg kommer ikke til å overanstrenge meg med... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑