til Guds ære og velbehag

"Jeg er Herren som utøver miskunnhet, rett og rettferdighet på jorden. For i alt dette har jeg velbehag, sier Herre." (Jer.9.24b) Jeg fikk noen vers tilsendt på sms i formiddag, og det over "blinket" mens jeg leste...Fordi det umiddelbart slo tilbake på meg selv og hvordan jeg lever livet i hverdagen. Tanken var helt enkelt:... Fortsett lesing →

Hands (via Tanker)

Denne er bare vidunderlig! Skapelse,mening og evangelium i nydelige bilder og språkdrakt. Måtte bare dele den med dere når jeg så den på en av bloggene jeg følger. Gud gjorde sitt valg og handlet deretter, hvordan vi gir gjensvar er fullt og helt opp til den enkelte... Hva er ditt valg? Based on the drama... Fortsett lesing →

fra irritasjon til perle

Vi skal snakke litt om små og store utfordringer i hverdagen som ofte skaper irritasjon og frustrasjon. Som at det kommer en viktig telefon når vi er på vei ut døra og allerede er for sent ute, som andres (u)vaner, eller at kaffetrakteren ryker lørdag ettermiddag to minutter etter stengetid og ny ikke kan skaffes... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑