Lydige barn

Det har skjedd endel ting de siste par ukene som har gjort at jeg har tenkt ekstra på dette emnet, og både i forhold til barneoppdragelse og inn i Guds rike... Lydige barn,vi ønsker vel alle å ha dem? At vi har barn som kan adlyde beskjeder, som oppfører seg greit når de er andre... Fortsett lesing →

Eierskap eller forvalterskap?

Hvem er den rettmessige eier av hva du har? Er det ditt eller er det Gud sitt? Vi har lett for å ikke bare omtale, men også se på ting som vårt. Det er mitt hus, det er min bil, det er mine penger… Det er ikke galt å eie ting, så lenge de ikke... Fortsett lesing →

Lovet være Herren!

Måtte bare ta inn noe som er en rik velsignelse for meg! For første gang på over 2 1/2 år har jeg nå fått ett lengre vedtak, noe som betyr jeg vet at jeg får inn en viss sum fast i ett år framover. De siste 2 1/2 året har jeg bare hatt kortere vedtak,... Fortsett lesing →

alle gode ting er tre…

okei, gjelder den for ting som ikke er så gode også? alle ikke gode ting blir noe bra? Ja det gjør det visst, hvis vi er blant Guds rettferdige (tenker på alle ting samvirker til det gode!) Jeg måtte bare smile tidligere i dag, så bredt som jeg klarte uten å få vondt da! Tre... Fortsett lesing →

HØST- i hverdag og liv

skrevet til november-nummeret av Innsyn, men like aktuelt nå som dag- selv med den tittelen! Gud er alltid med, og har lovet å aldri svikte eller forlate oss. Hans løfter står fast for evig, og gjelder for både "gode og onde" dager

Blogg på WordPress.com.

opp ↑