Vi har da omgangssyken her i huset, og om guttungen synes det er greit å få være hjemme fra skolen i morgen, så ønsker han seg heller frisk. Vi har smilt litt over en tidligere episode der han hadde sutret 2-3 måneder over å aldri være syk og da han endelig (?) lå med hodet... Fortsett lesing →
Rørt…
De siste dagene har dere sendt så mange gode ord min vei at jeg er skikkelig rørt. Takk, TAKK! Takk for gode ord, takk for omsorg, takk for forbønn. At det har betydd så mye for enkelte å få en liten gave, har både forundret, gledet og rørt meg. Jeg har adventskalender for å kunne... Fortsett lesing →
Når det er noen som ser
Den unge moren har fått guttene på 1 og 3 til å sove. Hun vet at inne i stua sitter mannen og svitsjer seg gjennom kanalene på tv, sliten etter en dag på jobb. Selv synker hun sammen der ved kjøkkenbordet, om ikke lenge kommer han til å spørre om de ikke snart skal spise.... Fortsett lesing →
Lørdagskos
- Det er lørdag i dag mamma? kommer det fra den andre kroken i stua - Ja det er det, svarer jeg og lurer på hvorfor han spør om noe han vet - Da er det godteri i kveld da? er påfølgende spørsmål - ja det er det, svarer jeg og smiler mens jeg tenker... Fortsett lesing →
Å bruke anledningene godt
Først: Bare en liten påminnelse om at jeg har en adventskalender gåendes på bloggen. Helt øverst på siden finner du informasjon og oversikt over de dager som er lagt ut. --------------------------------- I dag har jeg lekt ball-tikken- inne! Med store smil og glimt i øynene har jeg og minsten svinset rundt mellom kasser med julepynt,... Fortsett lesing →