I dag har minsten og jeg vært på Rikshospitalet. Vi kom inn i går, men hadde undersøkelse og time i dag. Jeg sjekket tavlene i går kveld og fant ut at jeg fant ikke ut hvor vi skulle. Så i dag morges da vi kom inn hovedinngangen svingte jeg rett bort til informasjonen der ei... Fortsett lesing →
Er det noen spente barn(!) her?
I begynnelsen av oktober fikk jeg en særdeles god ide, å ha en lite gaveutdeling hver søndag i advent. Jeg tenkte på tanken en dag og to og kom fram til at: Nei, det var kjedelig, for det er jo så vanlig. Hvorfor heller ikke ha en adventskalender på bloggen? Jeg måtte tenke en dag... Fortsett lesing →
Nå går det fort mot advent
Den første adventshelga pleier jeg alltid å pynte, men slik blir det ikke i år. I dag har vi vært til spesialist og snart skal Minsten og jeg en svipptur til Oslo ett par dager da han har fått time på Riksen. Og med slike viktige ting på programmet så bli alt som heter adventsfølelse-... Fortsett lesing →
Å kjenne deg
Å kjenne deg er legedom til hjertet er styrke for den svake er håp for den nedtyngede er kraft til den motløse er visdom for den rådville er veien for den søkende er lys for den i mørket Å kjenne deg er kjærlighet for den ensomme er trøst for den sørgende er fred for den... Fortsett lesing →
Noen ord fra utkantstrøket
Jeg sitter her i utkanten og tenkte jeg skulle skrive noen ord til dere som er der inne, sånn sentralt i livet, sånn sentralt blant mennesker. Jeg sitter her ute ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må. Tårene har trillet mang en gang fordi jeg også ønsker å være der inne, blant mennesker, blant... Fortsett lesing →