Det er mange som setter seg mål om hva de ønsker for deretter å legge ut på ferden, men så opplever de underveis at alt stopper opp og selv om mållinjen er rett der framme er det null sjanse for å nå fram. De startet så bra, med iver og entusiasme, men underveis skjedde det... Fortsett lesing →
Hvordan gi nyttig hjelp?
Før dagens innlegg startes så en liten anbefaling. P3 har en radio-dokumentar kalt statist i livet. Det er utrolig mye nyttig lesestoff for dem som ønsker å finne litt mer ut om ME. Anbefaler også å kikke på kommentarer som er lagt inn. De- og den personlige historien som deles- viser at ME er noe... Fortsett lesing →
Hvorfor Gud ikke bare knipser med fingrene
I min utålmodighet og også fordi jeg p.t. ikke klarer å korrekturlese skikkelig, poster jeg bare dette nå. Den gode nyheten er at jeg har kunnet være oppe litt mer i dag og at jeg også har kunnet sitte opp et par av de timene jeg tidligere i uka lå. Det er ikke enkle dager... Fortsett lesing →
Vel overstått? ~og~ God pinse!
Å arrangere og organisere 17.mai når man er senge-/sofaliggendes 18-20 timer i døgnet er en utfordring av de større. Onsdag trillet tårene bare med tanke på hva som måtte gjøres (og da snakker vi bare må av aller største nødvendighet). En ting jeg har funnet ut er at det er viktig med organisering og det... Fortsett lesing →
Om å glede seg på andres vegne og om det kristne håp
Først: En stor takk til de som har lagt igjen kommentarer de siste par dagene. Jeg har ikke mulighet til å svare på dem akkurat nå da jeg har noen (veldig) dårlige dager. Forhåpentligvis (men ikke garantert) er jeg tilbake i starten av neste uke, nå må jeg prioritere guttene og det betyr å forberede... Fortsett lesing →