Å leve for andre

Vi er ikke på jorden for å gjøre mest utav oss selv, men for å gjøre mest utav Gud. Dette gjør vi ikke gjennom å gjøre mest mulig for Gud, men gjennom å la Ham gjør mest mulig i oss og gjennom oss. Jo, vi skal delta og bidra i aktiviteter og i menighet, men... Fortsett lesing →

Korreksjon eller relasjon?

Kristne kan være utrolig dømmende mot mennesker som lever annerledes enn hva Bibelen sier er godt. Vi er kjappe til å sende stive skråblikk og trekker oss sakte men sikker unna mennesker som er 'smittet av synd' eller lever bevisst og åpenlyst i hva vi omtale som syndig livsstil. Men er dette Jesus sin måte... Fortsett lesing →

Kan jeg få av ditt Jesus?

Hadde folk visst hvor ofte jeg har mest lyst til å skrike høyt: Drit og dra, møkka ME!!! så tror jeg enkelte hadde blitt overrasket. Flere ser på meg som den sterke, som den som fortsetter, men jeg er ikke det. Jeg takler ikke det å være kronisk syk på en grasiøs og yndig måte,... Fortsett lesing →

Blogg på WordPress.com.

opp ↑