Det er februar igjen... for noen dager siden ble jeg sittende å tenke på nettopp det... februar... en måned som har gitt meg vendepunkter som har bragt både prøvelser og velsignelser. For akkurat 17 år siden forlovet jeg meg. Det skulle være starten på "for evig og alltid" men historien ble ikke som tenkt. Februar... Fortsett lesing →
Gode nyheter :)
Som en del av dere vet har guttene og jeg vært hjemløse i litt over 4 måneder. Vi er utrolig takknemlige for hvor flott ting har ordnet seg med flyttehjelp, plass å sette tingene våre og midlertidig bosted, men har samtidig gått og ventet på at snart må det jo bli vår tur. Og det... Fortsett lesing →
Noen knast rikere
Enda et år går stille mot slutt. Et nytt år begynner å strekke armene fram og vil snart omslutte oss. Det gamle går ut med smell og fargerike fanfarer, det nye ønskes velkommen på samme vis. Men hvor ulikt vi ser på det, for noen er det et sukk over at endelig er dette året... Fortsett lesing →
Gi det videre
Det har vært noen tunge dager den siste uka, 6 dager og 5 netter med syke barn tar på for de fleste, og for meg litt mer enn for de fleste. Jeg har for første dag denne uka levert begge gutta på skolen og sitter nå å venter på at kroppen skal komme seg nok... Fortsett lesing →
Julesårhet
Det er med vilje jeg har ventet med å skrive ferdig dette innlegget da jeg ønsket å poste innlegg om litt andre sider av advent og jul før dette kom. Hovedårsaken er at det er endel omsorgsfulle lesere som lett tenker at uff, å nei, stakkars Cecilie. Ikke noe galt med det, det er egentlig... Fortsett lesing →